14 mei 2012

SCHOOL | Examenopdracht foto's

Ik ben blij dat vorige week over is, wat jullie? Elke dag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat ben ik bezig geweest met mijn één na laatste examenopdracht. Wegens een fout van mezelf had ik nog maar een week de tijd om alles te maken, woeps. En donderdag had ik ook nog de toelating voor de POP academie in Leeuwarden, waar ik grafisch vormgeving wil gaan studeren. Maar het is goed gegaan allemaal!

Of ik aangenomen wordt op de opleiding hoor ik z.s.m. (ik hoop begin volgende week) en ik hoop zo dat ik wordt toegelaten! Wat ik toch wel vrij naar vind is dat je natuurlijk nog geen feedback kreeg op de dag zelf, dus eigenlijk weet je totaal niet hoe je het hebt gedaan. En het was best wel pittig! Maar ik ben mijzelf gebleven en nu afwachten of ik toegelaten wordt.

Boven zie je instagram foto's die ik heb gemaakt tijdens het maken van de examenopdracht die ik vrijdag heb ingeleverd. Ik heb hier al een keer eerder over geblogd, toen blogde ik over de collage die ik hiervoor heb gemaakt en wat de opdracht was.

Binnenkort meer foto's van het eindreselutaat :)

Fijne week allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Komt vast goed met je opdracht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er vet uit! Ik ben ook veel bezig met interieur voor mijn studie bouwkunde, zo'n 'doos' concept idee moeten wij heel vaak maken! (heet dan een moodcube)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon