18 mei 2012

Perfect als bijzettafel, een boomstam op wielen | Do it yourself weekend

Mijn creativiteit is er met de pap lepel ingegoten door mijn ouders. Beiden zijn ze creatief en graag met de handen bezig. Zo heeft mijn moeder een poosje terug deze verrijdbare bijzettafeltjes gemaakt. Een stappenplan hoef ik denk ik niet te maken want simpeler als dit kan bijna niet. Ik hou van zulke simpele do it yourself projecten.

Deze boomstammen hadden wij nog in de tuin liggen en bij de Action hebben we de zwenkwieltjes gekocht voor maar €1,15 (als ik het goed heb). Je hebt ook wieltjes die niet draaien en die zijn €0,85. Een koopje voor dit soort wieltjes! Shoppen jullie vaak bij de Action? Ik denk het wel haha. Voor mij is de Action echt een waar walhalla!

Dus heb je toevallig nog een boomstronk en wieltjes? Hier een leuke DIY voor het weekend! Volgende week in de DIY weekend komt er een leuke DIY voor je make-up om in de badkamer neer te zetten.

Heel fijn weekend allemaal!




3 opmerkingen:

  1. Simpel, maar echt super leuk! Staat ook al op mijn to-do-lijstje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ik heb alleen geen boomstam ergens in de tuin liggen (een tuin heb ik ook niet) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en creatief! Het oogt helemaal niet als een zelfmaakprojectje met Actionwieltjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon