22 mei 2012

Mooie kledinghangers!

We zien steeds meer mooie kledinghangers. Erg leuk om je mooiste kledingstukken aan op te hangen. Ik heb zelf ongeveer 90% van mijn kleding hangen, zo hangt alles netjes en kan ik makkelijk alles (over)zien. Een poosje terug was ik aan het zoeken naar kledinghangers en kwam heel veel leuks tegen waaronder bovenstaande! Welke kledinghanger vinden jullie het leukst?



Pictures from left to right: 1. Between the Lines 2. Shelterness 3. AntoArts 4. Krummi bird clothes hanger 5. Girlhula 6. Supershape

4 opmerkingen:

  1. Die met Mr. & Mrs. zijn cuuute! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke hangers zeg!...Laatst zelf nog wat kledinghangers op internet besteld en ben weer helemaal voorzien. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon