7 mei 2012

Instagram foto dagboekje • 3

Dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige blogposts (de outfit post en de post over ons nieuwe huisje)! Erg leuk en fijn om te lezen!!

Het wordt hier weer een lekkere drukke week aangezien ik mij heb verkeken in de deadline datum van een examenopdracht. In plaats van over 2 weken moeten we de opdracht aankomende vrijdag inleveren. Dus dat wordt even bikkelen deze week maar het is de één na laatste opdracht!! Dus het eind is (eindelijk) in zicht! Hoe ziet jullie week eruit?

Vandaag weer een instagram fotodagboekje :)

1. Wezen DIY-en voor de do it yourself weekend blogpost voor aankomende vrijdag.
2. 2 oorbellen besteld (die je in en om je oor doet)
3. Een nestje van een merel tussen de klimop in onze schutting. Inmiddels zijn de vogeltjes al uitgekomen!
4. Tickets die ik gebruik voor de cadeaubonnen voor Sharon Vos fotografie.
5. Zelfgemaakte tomatensoep stond er op het menu van vandaag, gemaakt door mijn zusje en het was heerlijk!
6. Kledingkast uitverkoop, een deel van mijn sieraden die in de verkoop gaan.

Voor de mensen die mij nog niet volgens maar wel willen volgen, sharonvos is mijn gebruikersnaam.

Fijne week iedereen! 

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's! Dit soort dagboeken vind ik echt altijd erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ik wou dat ik ook instagram kon downloaden maar helaas kan mijn telefoon dat niet. Anders volgde ik je zeker. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met de deadline zou ik zeggen!
    Mijn week bied echt troosteloze vooruitzichten: waar ik dacht dat ik veel zou moeten werken, blijkt dat na vandaag nog wel meer te zijn...Bovenop m'n gebruikelijke 42 uur komen flink wat overuren en het allerergst: werken op de zaterdag (hate it!), én een schutting plaatsen in het weekend! Ik heb wel (jawel let op) 2 leuke dingen in het vooruitzicht: morgenavond eten/bijkletsen met een vriendin en zaterdagavond de nieuwe Johnny Depp film bekijken in de bios!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik vind zelf dit soort dagboeken bij anderen ook altijd leuk! Je ziet net wat 'meer' wat mensen zich bezig houdt :) Jammer dat je geen instagram kunt downloaden Kiki! Oeh foodloveandhappiness dat klikt als een zwaar weekje. Dan valt misschien mijn weekje nog wel mee ;) Maar het is altijd fijn als er leuke vooruitzichten zijn! Fijne week allemaal!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat je nu ongeveer klaar bent met je opdrachten? Nu weer bloggen?:D vind je posts altijd zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your Lifestyle Guide, ja ben nu klaar met de één na laatste opdracht! Maar ik heb weer tijd om te bloggen, de volgende opdracht moeten we over een maand pas inleveren :) Voor volgende week staat er elke werkdag een blogpost klaar :D

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon