30 mei 2012

GIVE-AWAY | Win een drawing diary agenda

GIVE-AWAY GESLOTEN!

Misschien erg cliché, maar wel de waarheid! Zonder jullie was er geen The secret is to dream. Dus lieve lezers, om jullie te bedanken deze leuke give-away! Ik hoop dat ik jullie inspireer met mijn blog, want ik ben zelf ook een enorme inspiratie zoeker en wil dit graag delen.

En ik hoop toch ook stiekem door mijn weblog aan jullie mee te geven dat je altijd je dromen moet volgen, want wie niet waagt, wie niet wint! Als bedankje voor al jullie bezoeken, de vaste lezers, alle reacties op blogberichten en de leuke e-mails die ik ontvang!

Maar hé, nu even terug naar de give-away. Jullie willen natuurlijk weten hoe je mee doet?

1. Laat een comment/reactie achter op deze blogpost met je naam en e-mailadres

(e-mailadres gebruik ik om de winnaar te mailen. Je mag de gegevens van stap 1 ook mailen naar info@thesecretistodream.com )


2. Wordt lid van de The secret is to dream facebook pagina & volg TSITD op bloglovin.


Wil je extra kans maken op de agenda?
Deel dan dit facebook bericht of retweet deze tweet of de volgende tekst: GIVE-AWAY • Win een drawing daisy agenda via @secretistodream. Ook meedoen? Kijk voor meer informatie op www.thesecretistodream.com..

En laat nog een aparte comment achter op deze blogpost en je maakt twee keer kans op de agenda!




Ik gebruik de persoonlijke gegevens die ik ontvang alleen voor de give-away! Ik zal de gegevens dan ook nooit aan derden geven of verkopen!

21 opmerkingen:

  1. Zo leuke give-away! En erg handig dat je de data zelf moet invullen.

    En ik doe ook maar gelijk mee aan je give-away want zoals je zelf ook zegt 'wie niet waagt, wie niet wint!

    Fijne avond nog!
    jennifer_smurfkuh@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die agenda is echt te lief! Needs it xD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh en ik doe dus mee, ik doe alles al (volgen & volgen) en mijn tweet die ik de wijde wereld in heb gestuurd:

    https://twitter.com/yourdailyintake/status/207595269381029888

    Op nog zoveel blogposts dat je ons inspireert!
    Hopelijk inspireren we jou ook een beetje :)

    Email komt jouw kant op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, ik doe graag mee!

    Facebook & Bloglovin geregeld.
    Bericht op facebook gedeeld ;o)

    En nu maar duimen...

    groet,
    Bibi
    bianca.van.ommeren@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat een leuke agenda. Ik doe zeker mee. Ik volg je via bloglovin en facebook en heb je tweet de wijde wereld ingestuurd!
    Ik stuur je een mailtje met mijn gegevens!

    Groetjes, Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke agenda wil wil ik graag winnen
    patriciacatsburg@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super leuk! Ik volg je al heel lang op BL en like je FB pagina ook al een hele tijd!
    Ik heb het berichtje op mijn fb pagina (met 210 volgers!) geshared.
    Ik zet liever niet mijn email adres zo online maar je kan heel gemakklijk contact met me opnemen via de contact pagina op mijn blog. Hopelijk werkt het zo ook!
    Nu duimen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke giveaway! Om spam te vermijden heb ik mijn emailadres hier niet neergezet, maar je kunt me makkelijk bereiken via m'n blog (: Ik heb je net geliked op Facebook, op Bloglovin volg ik je al heel lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke giveaway, I'm totally in! :) Ik ken je blog nog niet zo lang, maar ik haal er wel super veel inspiratie uit en ik lees hem met veel plezier, doe dus zeker zo verder! :)

    katrien (.) dewaele (@) hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh dies zo leuk :) Nadat ik deze blog toevallig had gevonden, vond ik ook de site bloglovin. Superhandig! deze blijft wel nog altijd één van mijn favorieten! grt Julie
    julie.volders@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke agenda! :D
    Groetjes, Marlies
    msch.groeneveld @ gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. SUPER leuk! Ik volg je al een tijdje op bloglovin, heb je geretweet, gedeeld en je hebt mijn emailadres!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh la la! ♥ Die wil ik heel graag winnen. 1 en 2 en gedeeld op Fb. Nu maar hopen.. en hopen. Dank voor deze kans! Mijn email is rozalinde@mondaysmilk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leeeuk! Ik doe mee! Ik volg je overal!

    yourlifestyleguide@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk die agenda!!
    Net zoals jouw blog trouwens *slijm slijm* maar dat weet je natuurlijk al ;)
    Ik volg je al een tijdje op facebook & op twitter.
    Ook heb ik gedeeld en geretweet (ik was degene die mailde over beschermd profiel weetjewel :) )En ik heb je gevolg op bloglovin!

    Ik heb zeker wat aan jou blog omdat ik later iets met interieur wil gaan doen.
    Ook heb ik al een paar diy uitgeprobeerd! :)

    Kortom,
    Ik vind je blog super en wil graag deze agenda winnen!
    *fingers crossed*

    Als je het niet erg vindt stuur ik een mailtje met mijn naam + emailadres.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super Sharon! Echt heel gaaf cadeau ook voor een give away! Superhandig en superleuk vormgegeven.
    Hoe veel leuke bijvoeglijk naamwoorden ik in deze reactie nog ga gebruiken weet ik niet, maar het is allemaal gemeend en komt er spontaan uit haha!
    Wat een leuke inspiratieposts lees ik altijd bij jou. Echt tof dat je nu deze give away ook doet!
    Veel succes nog met alles maar vooral heel veel plezier... jouw eigen droom te volgen.
    Groetjes,
    Pascallie21

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo leuk dat je de datums er zelf in kan schrijven, want ik heb namelijk mijn agenda voor 2012-2013 al gekocht, maar dan kan ik hem bijhouden voor later :D

    Ik volgde al op Bloglovin, maar nu ook op Facebook.

    evasteenberghs@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I'm in! I am just discovering your blog, it is lovely!!

    The agenda looks beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooooooooooeh dat ziet er uit als een te handige agenda, en die kan ik wel gebruiken:)
    Succes verder met je blog.

    Birgit
    info@beeldbijbirgit.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oeeh nog net op tijd! Wat een leuke winactie! Ik doe graag mee, heb een of andere gekke tic voor agenda's, dus ik wil 'em!! :)

    Ik volg je al!
    danielleschluter@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon