6 april 2012

Terug in de tijd met deze do it yourself • Maak je eigen (geur) papier • DIY weekend

Wat vond ik dat leuk! Ik denk dat iedereen dit wel een keer heeft gedaan op de basisschool, of thuis. Ik vond het heerlijk om zelf papier te maken. En dan vooral lekker kliederen haha. Toen ik deze DIY van Kiss the groom zag wist ik direct dat ik het voor de DIY weekend rubriek ging gebruiken!

Dus verveel je je in het weekend? Kijk dan vooral even naar deze stappenplan van Kiss the groom. Ook lavendel kun je perfect gebruiken om zelf papier te maken.

Fijn weekend iedereen!

3 opmerkingen:

  1. Kan me niet herinneren dat wij dat ooit gedaan hebben op de lagere school... erg jammer, want wat een leuk idee. Dan zit er niks anders op dan het nu zelf uit te gaan proberen met mijn kids ;o) Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, dat heb ik echt nog nooit gezien! Wat grappig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik kende dit nog niet. Maar wat een LEUKE DIY!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon