3 april 2012

NEW IN • Schoenen, armband en een vintage vest

Al een tijdje heb ik deze Lazamani enkellaarsjes en wat lopen ze heerlijk. Wat was ik blij toen ik ze in het 50% sale rek zag staan. Mijn voornemen was die dag nog wel om niks te kopen, tot de verkoopster zei dat er van het bedrag nog eens 20% afging. Tja.. dan kun je ze natuurlijk niet laten liggen. Ze zijn handgemaakt en de kleur van het leer is gekomen door de natuurlijke verwerkingsproces.

En eindelijk kan ik een vinkje afstrepen bij de zoektocht naar een rose golden armband. Afgelopen zaterdag eindelijk gevonden en alvast een voorproefje van mijn nieuwe vest. Gekocht bij de vintage webwinkel Phixi. Erg leuke dingen staan er in hun webshop.



Schoenen: Lazamani, Armband: H&M, Vest: Phixi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon