17 april 2012

Even snel een berichtje van mijn kant


Even snel een berichtje van mijn kant. Ik ben de laatste paar dagen druk met mijn examens bezig, ik moet mij even goed concentreren haha ;) Daarom even geen blogpost. Maar ik beloof dat ik snel weer ga bloggen! Deze week vast en zeker aangezien ik het bloggen nu al mis haha.

Deze mooie tulpen zijn van mijn beste vriendin. De foto's heb ik gemaakt met de Instagram app. Heerlijke app voor je mobiel en nu ook te downloacen voor alle android gebruikers!

Fijne week iedereen!



1 opmerking:

  1. Grappig! Ik heb bijna precies dezelfde foto gemaakt op IG. (1ste foto)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon