26 maart 2012

Voor en na foto's van het restylen en fotograferen van een koop woning • verkoopstyling

Een tijdje geleden vroeg Laura of ik mee wou helpen met het restylen van een woning de al een tijdje te koop stond. Natuurlijk wou ik dat! We zijn wezen kijken en hebben een plan bedacht wat we konden en wouden veranderen. En wat er nieuw moest worden gekocht. Helaas had ik in verband met mijn examens geen tijd om te helpen restylen maar gelukkig zijn Laura en haar moeder daar erg goed in!

En wat een verschil toen ik gisteren voor het eerst weer binnen kwam, het lijkt nu echt een huis. Er is veel meer sfeer en het huis oogde veel ruimer en lichter.

En bij het restylen van een koopwoning horen natuurlijk ook nieuwe verkoop foto's. Deze foto's heb ik gemaakt. Ik vond het erg leuk om te doen omdat je anders naar een woning gaat kijken. Mensen gaan, natuurlijk als ze op zoek zijn naar een woning, op het interieur en exterieur af. De één kan beter door een interieur heen kijken dan een ander, dus het is belangrijk dat een woning neutraal is ingericht maar wel met sfeer. De eerste indruk is het belangrijkst. En het is ook belangrijk dat als je foto's maakt er op let dat mensen graag willen weten hoe de woning ingedeeld is. Je moet meer praktische foto's maken dan mooie sfeer en detail foto's.

Het leek mij leuk om jullie wat voor en na foto's te laten zien. Ziet er een stuk beter uit ofniet?


Verkoopfoto's (de na foto's) door Sharon Vos fotografie

4 opmerkingen:

  1. Wat goed gedaan zeg! Heel mooi! Straan bij de laatste foto de pijltjes niet verkeerd om? Die met de bloemetjes en kaarsjes lijkt me NA toch? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk! dat soort fotografie is nog best lastig, je moet altijd zorgen dat het er groter en lichter uit ziet dat het is..
    oh en volgens mij klopt op de laatste foto het 'voor' en 'na' niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij heb je bij de laatste foto de 'voor' en 'na' tekst door elkaar gehaald!
    Ziet er verder mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh foutje! Goed opgemerkt haha :D Heb het direct even veranderd1

    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon