5 maart 2012

NU ONLINE • Het eerste deel van de elfdelige serie: Klein wonen • Kleine tips om groot te wonen • Spiegeltje spiegeltje aan de wand 1/11


Voor mijn examenopdracht moet ik een voorstudie doen over klein wonen. In het verslag die ik hiervoor heb gemaakt geef ik 11 tips/ideeën met betrekking tot klein wonen. En over deze 11 onderwerpen ga ik de aankomende tijd bloggen.

In de elfdelige serie over klein wonen geef ik kort maar krachtige tips over klein wonen. Want klein wonen hoeft niet nadelig te zijn. Met de juiste tips kun je groot wonen op weinig vierkante meters. De gezegde ‘het zijn de kleine dingen die het doen’ kan goed worden toegepast in een kleine woning. Wees creatief en je vindt meer ruimte. Vandaag gaan we het hebben over spiegels.

Want spiegels geven ruimte. Hang of zet een spiegel op een plek waar het uitzicht naar buiten wordt gereflecteerd. Kan dit niet? Zorg er dan in ieder geval voor dat er in de spiegel iets wordt gereflecteerd. Een spiegel tegen over een witte wand heeft namelijk geen effect.





Heb je de andere delen nog niet gelezen of wil je ze nog eens terug kijken? Hier een overzicht van alle delen:
Deel 1: Spiegeltje spiegeltje aan de wand
Deel 2: Daglicht 
Deel 3: Ook groen zonder tuin
Deel 4: Vloeren
Deel 5: Creëer ruimtes d.m.v. afscheidingswanden 
Deel 6: Zolderkamers en schuine wanden
Deel 7: Zwevend meubilair
Pictures from left to right: 1 via Emmas Designblogg 2 via Designsponge 3 via House of turquoise 4 via Lonny mag 5 via Photographer James Merrell, Designer Liza Giles via decor8 6 via Pinterest 7 en 8 via Ikeafamilylive

7 opmerkingen:

  1. Mooie post en zeker goede tips! Wist dat spiegels inderdaad groter laten lijken, maar ik ben een groot fan van mooie foto's ter inspiratie :)

    Leuke opdracht trouwens!
    Ben benieuwd.

    Xx Sari

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat een leuke serie! hoewel ik wel van ruimte houd en veel licht, vind ik klein wonen inspiratie altijd leuk omdat het zo creatief is! die campgane van ikea ook, met die mini keuken en mini badkamer die er toch heel leuk uitzien vind ik ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne plaatjes en altijd leuk, tips voor klein wonen. Love it :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk project! En ik vind de fotos die je hebt uitgekozen erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, leuk! Ik vind je plaatjes echt TE gek! Ben benieuwd naar de volgende tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow shar! Wat ben je goed bezig. Super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank jullie wel meiden! Ben blij dat jullie de plaatjes mooi vinden, heb ook wel goed gekeken dat ze goed bij de tip pasten :)

    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon