29 maart 2012

Klein wonen • Ook groen zonder tuin • Kleine tips om groot te wonen 3/11

In de elfdelige serie over klein wonen geef ik kort maar krachtige tips over klein wonen. Want klein wonen hoeft niet nadelig te zijn. Met de juiste tips kun je groot wonen op weinig vierkante meters. De gezegde ‘het zijn de kleine dingen die het doen’ kan goed worden toegepast in een kleine woning. Wees creatief en je vindt meer ruimte. Vandaag gaan we het hebben over kleine tuinen.. ook al heb je geen tuin.

Als je geen tuin of erg weinig tuin ruimte hebt, betekent het nog niet dat je geen groene sfeer kunt creëren. Dus weg met die smoesjes. Alles kan om alsnog een tuint sfeer te creëren. Hier wat leuke ideeën op een rij.

Welke idee vinden jullie het leukst? De zwevende planten vind ik super. Maar de palet vind ik ook erg leuk net zoals de planten aan de muren idee.



Heb je de andere delen nog niet gelezen of wil je ze nog eens terug kijken? Hier een overzicht van alle delen:
Deel 1: Spiegeltje spiegeltje aan de wand
Deel 2: Daglicht 
Deel 3: Ook groen zonder tuin
Deel 4: Vloeren
Deel 5: Creëer ruimtes d.m.v. afscheidingswanden 
Deel 6: Zolderkamers en schuine wanden
Deel 7: Zwevend meubilair
Pictures from left to right: 1. via Sfgirlbybay 2. via Apartment therapy 3. via Micasare vista met stappenplan 4. via Homesresult 5. via String gardens 6. via Sunset 7. via Apartment therapy 8. via Shelterness

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon