27 maart 2012

Instagram foto dagboekje • 2

1. Zaterdag hebben mijn zusje, tante en ik op de markt gestaan.. Nou.. wat een flop haha. Het was enorm rustig en hebben niet veel kunnen verkopen. De volgende keer maar gewoon weer naar de markt in de TT-halen in Assen.
2. De eerste Nederlands Vogue. Heeft iemand de NL Vogue al gelezen? Ik moet eerlijk bekennen dat het mij tegen viel!
3. Heerlijk met het lekkere weer buiten op de schommelbank.
4 & 5. Huiswerk en deadline stress. Vorige week hebben we de eerste grote examen opdracht ingeleverd. Er valt een ware last van mijn schouders af haha! Dit was een gezamenlijke opdracht en nu zijn het alleen nog individuele opdrachten.
6. Ik hou van koken! De foto is vers van de pers want dit heb ik vandaag gekookt! Tagliatella met allerlei lekkers.
7. Goh Puck, wil je ook een stukje beschuit? Ons hondje legt altijd heel onschuldig haar poot op je been als ze ook iets wil.
8. Een super schattig zelf kweek setje met zomer bloemenmix van mams gekregen.

Hebben jullie de Nederlands Vogue al gelezen? Ben wel nieuwsgierig wat jullie van de Vogue vinden!



TIP: Android gebruikers kunnen zich nu inschrijven op instagram om als eerste gebruik te maken van instagram zodra hij uit is.

3 opmerkingen:

  1. Wat lief van je moeder! En leuke foto's! Ik vond de Vogue eerlijk gezegd ook tegenvallen. Ga hem iig niet vaker kopen denk ik. Jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk! ik hoor van veel mensen dat de vogue tegen valt.. een klasgenootje van me staat er geloof ik in met een fotoreportage dus daar ben ik wel benieuwd naar..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja regelmatig neemt ze een kleinigheidje mee haha :) Misschien dat ik de Vogue nog één keer ga kopen, kijken wat er dan in staat en of het mij bevalt haha.

    De fotoreportages zijn wel mooi maar de rest valt erg tegen. Ook de teksten en ook qua lay-out eigenlijk..

    Ik had er in ieder geval veel meer van verwacht. Vooral omdat ik een poosje geleden the september issue heb gekeken haha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon