16 maart 2012

Instagram dagboekje • 1

Het was een lekkere drukke (misschien te drukke?) week. Volgende week moeten we onze eerste grote examen opdracht inleveren. En vandaag gaf ik de eersteklassers op mijn school een workshop WIX (website's maken). Omdat dit last minute was ingepland moest ik alles vrij snel voorbereiden. Maar ondanks dat ik wat zenuwachtig was in het begin, ging het gelukkig goed :) Omdat ik niet zoveel tijd had om een DIY te maken heb ik heb ik deze foto instagram dagboek gemaakt.

1. De twee boeken die ik had besteld en waar ik al eerder over blogde heb ik deze week ontvangen. Indie Publishing van Ellen Lupton en How To Make Books van Esther K. Smith.

2. Nog twee boeken. Dit keer over grafisch ontwerpen.

3. Voor mijn 'eigen project' voor school ga ik een varkensstal ombouwen tot winkel. Hier was ik op locatie foto's maken voor het plan van eisen.

4, 5 & 6. Voor mijn fotografie (www.sharonvos.com) heb ik nu ook een facebook pagina.

Hoe was jullie week? Voor nu zeg ik in ieder geval tot maandag! Ik hou vanavond een heerlijk lekker lui avondje. Goed weekend :)



P.S. Binnenkort kun je Instagram ook vinden in de Android market!

7 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien! (: Ik kan echt niet wachten tot Instagram uitkomt voor Android!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan ik me voorstellen, het is echt een heerlijke app haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn week is eigenlijk voorbij gevlogen en nu is het weekend alweer begonnen. Ook die heb ik ook al volgepland, dus voor ik het weet is het maandagmorgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé die boeken van 2 heb ik als les boeken:P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk overzicht. Ik vind je zo heeeeerlijk creatief! Word er elke keer blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind je WIX handig om sites te maken? Ik wil er zelf aan een beginnen, maar mijn kennis van html is net iets te beperkt om hem echt volledig zelf te schrijven. Ik zoek voor het moment dus naar een alternatief.

    Xx.Camille

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha Olga, lekker druk dus ;)

    Ah Jet, dus het zijn goede boeken? Aangezien jullie ze in de les gebruiken haha :)

    Dankje Your lifestyle Guide ^_^

    En Camille L.. Wix is zeker handig om websites te maken. Het is sowieso een goede start, dan ontdenk je een beetje hoe een website werkt, wat je er mee kunt en dat kun je weer toepassen als je HTML wilt leren want HTML is veel leerwerk haha. Wix is een perfect alternatief. Je hebt dan in ieder geval een site :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon