6 maart 2012

Eindelijk, een mooie kledinghanger voor broeken en rokken

Thank you Ikea! Eindelijk hangen er een aantal mooie kledinghangers in mijn kast voor broeken en rokken. Al een tijdje zocht ik ze maar ik kwam elke keer van die saaie zwarte plasticen tegen en van de week liep ik in de Ikea, en daar lagen ze! Aan de binnenkant zijn de hangers ook nog bekleed met vilt zodat je kleding wordt beschermd. En de prijs valt ook mooi vind ik, €0,79 per stuk.

De kleren die je ziet op de afbeelding zijn van H&M. De zalm roze broek en mint groene rok zou ik het liefst direct willen kopen. De zwarte broek en rok zijn heerlijke basics die het altijd goed doen maar ik ben aan het afvallen... jaja! En dat betekent geen kleding tot mijn streefgewicht. En dat wordt nog een leuke uitdaging aangezien ik van kleding hou.. 1,5 week geleden ben ik begonnen en sinds vorige week fitness ik 3 x in de week. En ja, met een beetje trots vertel ik dat ik al ietsiepietsie ben afgevallen.. 2 kg.

Nu ben ik de laatste tijd opzoek naar lekkere en gezonde recepten maar wie weet weten jullie wel een lekker gezond recept? Tips voor het gezond ontbijt zijn ook zeer welkom.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb die ook,ze zijn erg fijn! Alleen jammer dat ze door de breedte zoveel ruimte innemen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij toch een fijne blog :) Hier was ik precies naar op zoek, die ga ik zsm ook kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje Brenda ^_^ Inderdaad Jennifer ze zijn ietwat breed, maar vind het nog net te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon