22 maart 2012

Donderdag quote dag #3

  
Ik ben heel erg iemand van het volgen van mijn dromen en doelen. En dat doe ik dan ook. Ik blijf niet dromen. Natuurlijk is het soms eng, heb je twijfels en wordt het uiteindelijke helemaal niks. De ervaring heb je dan wel. En dat maakt je weer gelukkig. Daarom vind ik bovenstaande afbeelding ook heerlijk recht voor de raap. Ben je gelukkig, blijf dan doen wat je doet. Maar ben je niet gelukkig, verander dan wat! Want wie niet waagt, wie niet wint!


via Polkadot

2 opmerkingen:

  1. Het ziet er zo simpel uit, maar toch vind ik het best moeilijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie quote! Maar makkelijker gezegd dan gedaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon