15 maart 2012

Vrolijke donderdag quote dag #2

Wat een heerlijk zonnetje en het wil vandaag 16 graden worden, ik zeg kom maar op! Ik kan niet wachten om weer zonder jas te lopen, op blote voeten rond te struinen, buiten te eten, om gewoon weer lekker van de zon te genieten. Weg met die donkere dagen!

Deze prints met mooie quotes zijn lekker vrolijk. Ze zijn van Pennywishes. Je kunt deze prints kopen in haar Etsy shop. Of wil je meer vrolijke kaarten zien? Dan zou ik zeker even kijken in haar shop :)

4 opmerkingen:

  1. leuk jullie site!
    ik vond laatst ook een website wat jullie misschien nog wel leuk vinden:
    www.nsmbl.nl Ik was er iig wel helemaal weg van..:) Bij het kopje home&interior staan ook allerlei DIY projectjes.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. YARA

    NSMBL ken ik :) Die bezoek ik ook regelmatig haha! Bedankt in ieder geval voor de tip :D

    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ehh toeval of lot, heb de learning how to dance in the rain uitsprak op een poster laten drukken. Laten we maar zeggen dat mijn 2012 niet bepaald goed gaat.
    Oh well:)
    Super leuke blog trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon