13 maart 2012

De covers zien er ook altijd zo leuk uit

 
Elke keer als ik Flow magazine in de brievenbus krijg wordt ik vrolijk. De covers zien er ook altijd zo gezellig en leuk uit! Het blijft een heerlijk blad! Dit keer met als extra's een uitneembare poster van knipkunstenaar Rob Ryan en een liefdesschriftje. 

Rob Ryan maakt geweldige knipkunstwerken (ook wel paper cut genoemd) je kunt zijn werk bekijken op de website. Ook blogt hij en heeft een Etsy shop waar je heel veel leuks kunt kopen!

6 opmerkingen:

  1. Toen ik thuis kwam lag de flow bij ons op de tafel en ik word altijd zo blij van dat blad ( ik gaf toen echt een gil van: Yes, de flow! )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word ook altijd helemaal blij als de Flow weer binnen is. Ik vind het echt het ultieme lekker-op-de-bank-kruip-blad. En ik krijg er altijd enorm veel inspiratie van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er leuk uit! Eens even kijken of dat wat voor mij is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik twijfel altijd een beetje of ik dat blad eens zal kopen of niet. Ik vind het stiekem wel een beetje duur voor een blad dat ik vrij snel uitgelezen heb :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben dol op dat blad! Zit er toch aan te denken een abonnement te nemen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de flow is echt mijn lievelingstijdschrift :) er staan altijd zulke leuke dingen en mooie plaatjes in!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon