21 maart 2012

NEW IN • Dag brievenbus, hallo tafeltje!

Wat is het heerlijk weer! En het is dan eindelijk officieel lente, alleen van dat idee wordt ik al blij. Gisteren hebben wij onze brievenbus vervangen door een andere brievenbus.

Want bovenstaande brievenbus viel niet op als brievenbus, ondanks zijn rode kleur en hij werkt toch ook wel een beetje tegen als er post in werd gedaan.

Maar ik ga de, nu oude, brievenbus eens goed schoonmaken en wil het gaan gebruik als tafeltje!

Want als hij niet als brievenbus kan worden gebruikt (wat ik heel jammer vind want ik vind het een erg leuke brievenbus) dan maar als industrieel tafeltje. Kan ik er ook nog eens dingen in opbergen ;)
 

1 opmerking:

  1. Wat een leukerd! (: Ik ben benieuwd hoe hij straks als tafeltje gaat dienen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon