27 februari 2012

Van een donker politiebureau naar een licht appartement met heel veel kleur

30 jaar geleden was dit huis nog een politiebureau met een gevangenis. De muren waren vochtig, de kamers klein en alles was donkergrijs geschilderd. Nu zijn het appartementen geworden!

Dit is het 150 vierkante meter appartement van een kunstenares en haar kinderen. Toen ze het huis overnam zat er geen keuken en badkamer in. En wat een werk heeft ze er van gemaakt! In dit appartement zie je goed wat er gebeurd als je wit als basis kleur gebruikt en kleur creëert met woonaccessoires.

Ik vind het een prachtig appartement, de vrolijke en frisse kleuren, de bank van pallets, de collages en schilderijen aan de muren en een ingebouwd bed, heerlijk! Wat vinden jullie ervan?


Pictures by Bjarni B. Jacobsen from Pure Public

13 opmerkingen:

  1. Wauw het is inderdaad echt heel erg mooi geworden. Ik zou er zo in willen trekken haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Speelse en vrolijke stijl.
    Denk dat het een hele optimiste dame is :c) aan de kleuren te zien..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad Just Me en Jennifer ik trek er ook zo in haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW, echt TE gek. Heerlijk dat licht en dan al die kleurtjes en spullen. I love it :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ontzettend mooi! Ik zou er ook zo in kunnen wonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig appartement, vind het altijd mooi om te zien om oude gebouwen met een totaal andere functie te zien veranderen in een woning! Een uitdaging voor elke interieurontwerper.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Wat ziet dit er leuk uit zeg:) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is mij een beetje te fleurig, maar toch wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! Zo´n huis wil ik ook wel ^^
    Thanks for sharing!

    xx Sari

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is echt een DROOMHUIS!!! :-)
    Geweldig...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon