8 februari 2012

Stageverslag ingeleverd dus laat de examen opdrachten maar komen..

Zo, mijn stageverslag is ingeleverd en we hebben ons nieuwe examen projectboek gekregen. Het wordt een mooie drukke laatste school periode maar ik heb er wel zin in. Hier wat screenshots van mijn verslag. Ik heb helaas niet zoveel foto's kunnen van mijn verslag omdat ik hem pas last minute af had (zoals gewoonlijk haha) daarom nu een paar screenshots en wat telefoon foto's.

Ik heb mijn stage verslag verdeeld in 4 boekjes aparte boekjes. Ook heb ik er 3 A3 posters bijgevoegd waarvan één poster met een 'wegwijzer' waarin staat in welke volgorde je de boekjes het beste kunnen lezen.

Als ik mijn verslag terug heb zal ik wat beter foto's maken, dus met camera en niet met de telefoon haha :)


9 opmerkingen:

  1. Je stageverslag ziet er mooi uit!
    En succes met de examen opdrachten :)

    x.
    http://acupofloveforcreativity.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt ontzettend mooi, zou wel willen dat ik zulke mooie verslagen in elkaar kon zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi verslag. Dat maakt je nieuwsgierig naar de inhoud. En wat een mooie vormgeving. Door wat laat jij je inspireren of ben je geïnspireerd? En maak je die plaatjes en patronen zelf of heb je daar bronnen voor?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje Jet! Oefen baart kunst :)

    Bianca
    Dankjewel! Ik ben eerst, voordat ik begon, inspiratie over lay-outs gaan zoeken. Het plaatje met de patronen heb ik zelf gemaakt :) Eigenlijk zoek ik overal op internet naar kleuren combinaties, vormen etc. Van google en pinterest tot blogs :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit zeg!
    Kan je eens een DIY geven van hoe je het ingebonden hebt?

    Liefs, Lieke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon