16 februari 2012

Mijn examen scriptie • Wat voor invloed heeft het interieur op je werkplek?

Één van mijn examen opdrachten is een scriptie schrijven. Afgelopen dinsdag moesten we het uiteindelijke onderwerp kiezen. Na veel denken heb ik gekozen voor werkplekken. En dan de thuis werkplekken! Het nieuwe werken zie je steeds meer maar ook de ZZP'ers werken vaak vanuit huis. Het interieur heeft bewust maar ook onbewust invloed op ons werkgedrag. Dus wat is een goede thuis werkplek? Deze vraag wil ik onder andere beantwoorden in mijn scriptie.

Daarom ben ik nu allerlei informatie aan het verzamelen en ik had thuis nog 2 werkplek boeken liggen dus die ga ik zo maar even doorspitten voor informatie haha :)


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk onderwerp! Ik ben benieuwd naar de uitkomst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk onderwerp!! Veel leuker dan de mijn, die gaat over een methode die bij mij in mijn stage school wordt gebruikt!:P Maarja...alles om het papiertje binnen te halen:D

    Helaas heb ik geen werkplek, maar misschien als ik straks ga verhuizen wel als ik een kamertje over houd!

    Heel veel succes!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje Caroline! Ik wil de scriptie op mijn blog posten als hij klaar is :)

    The Pinkhouseladies
    Haha ja klopt, alles om het papiertje binnen te halen haha :D Ah leuk! Ben benieuwd naar je huisje!

    Liefsss

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon