17 februari 2012

Masking tape, wat kun je er mee? • Do it yourself weekend

Een tijdje geleden liet ik jullie mijn masking tape collectie zien. Masking tape is een papieren plakband wat een beetje doorzichtig en schrijfbaar is. Daarnaast kun je masking tape makkelijk weer van een ondergrond verwijderen. Daarom is het erg leuk en simpel om een tekst zoals op de eerste foto op een muur te maken. Ook het labelen van opbergdozen is leuker en het ziet er ook nog eens mooi uit! Nu wat leuke masking tape DIY projecten om het weekend in te gaan.

Maandag staat er een blogpost klaar wat te maken heeft met decoraties en bruiloften. Fijn weekend allemaal!!

Pictures from left to right 1 via Cococerise 2 via Secretpocket 3 via Owlanddove 4 via Flickr 5 via Design Sponge 6 via allwashitape


3 opmerkingen:

  1. Heerlijk hè, ik vind het zo'n vinding :-) Alles vrolijkt er van op en als je het zat bent haal je het er gewoon weer af, top.

    Geniet van je weekend.

    P.s. Kun je mijn reacties lezen, ik krijg ze steeds terug in mijn mailbox ??!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik kan je reacties gewoon lezen :) Jij ook fijn weekend ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je genomineerd voor een award, volg de link en de regels in het Award-blogje, veel plezier!

    http://mimilovesmimi.blogspot.com/2012/02/ive-won-blogger-award.html

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon