13 februari 2012

Klein maar valentijn fijn • Do it yourself

Nog een last minute DIY project gevonden via how about orange voor valentijn om de kamer of dinertafel heerlijk liefdevol op te fleuren! Gaan jullie nog iets leuks doen op valentijnsdag? Ik ga morgenavond net zoals deze avond heel saai weer aan de huiswerk haha :) De examens zijn nu echt begonnen, de plan van aanpak voor de laatste periode is gemaakt en nu gaat het erom! Het zijn gelukkig leuke opdrachten maar het is veel, heel veel en daar ga ik mij nog in vergissen, in de tijd die erin gaat zitten. Fijne valentijnsdag iedereen!

3 opmerkingen:

  1. Aahh loveit!
    Echt super schattige hartjes :D
    x.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke DIY en wat een leuke blog ook zeg. Thanks for sharing :-)
    Happy valentines day.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon