20 februari 2012

De bruiloft styling van de Bleu Bird Vintage


Ik zeg direct ja! Om op zo'n prive-ranche een liefdesfeest te geven (want trouwen.. dat ben ik niet van plan). Maar een liefdesfeest met alles erop en eraan, dat wil ik wel :)

Dit is de bruiloft van James van Bleu Bird Vintage. Gefotografeerd door Brooke Schwab photography en gedecoreerd door Ashley Meaders. Beide website's zijn zeker een kijkje waard! Ze trouwende op een prive-ranche waar haar (toen nog) vriend haar ten huwelijk vroeg. En hoe leuk ziet het eruit? De piramide tent, de bloemen, de vintage sfeer, de kleuren van de jurken, het kampvuur, de dekens en de veren! Ik vind het echt super!

Wil je meer foto's van de bruiloft zien? Op haar blogs staan nog twee (1 & 2) blogposts met heel veel foto's van de bruiloft.

Zouden jullie willen trouwen op deze prive-ranche?


8 opmerkingen:

  1. Zucht ... kon ik het maar over doen. Ik hoop dat ik me nog eens mag uitleven bij de bruiloft van m'n zusjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stiekem lijkt het me wel wat. Maar ik weet nog niet of ik wel wil trouwen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik hoop ook dat iemand om mij heen gaat trouwen waarbij ik de decoratie mag doen haha!

    Jennifer, ik wil ook niet trouwen (maar ik zeg nooit nooit haha)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige sfeer hebben de foto's. Een beetje vintage!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er echt heel erg leuk, gezellig en vooral liefdevol uit! En heel erg sfeervol op zo'n ranch ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er wonderbaarlijk mooi uit. Mijn vriendin wilt precies hetzelfde hebben. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon