20 januari 2012

Van twee draad manden naar een industrieel kastje • Do it yourself weekend

Do it yourself weekend, een nieuw rubriek met elke vrijdag een leuke DIY project om al knutselend het weekend in te gaan!

En in de eerste DIY weekend een leuke (en niet al te moeilijke) do it yourself project. Ik vond dit leuke idee op A beautiful mess (een hele leuke blog trouwens, met ontzettend veel DIY ideeën). Maak van twee oude draad mandjes en kastje! De uitgebreide stappenplan (in het Engels) staat hier beschreven.

Fijn weekend iedereen!

Liefs, Sharon

Volg mij ook via: Twitter, Facebook or Bloglovin'

5 opmerkingen:

  1. A beautiful mess is inderdaad een hele fijne site! ZEn jouw blog is ook fijn. Thanks nog voor je post over masking tape! Ik had al vaker diys gezien, maar nog geen adres gevonden en nu schijnt er zomaar een winkel vlakbij te zijn! Super. Zelf ben ik het weekend ook creatief begonnen (een memobord maken), altijd fijn :) Het resultaat volgt later op mijn net gestarte blog.

    Love life,
    Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah leuk, graag gedaan haha! Succes met je memobord maken en wat is je blog? Ik kan namelijk niet op je profiel kijken als ik op je naam druk :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf idee!!! Vooral het onderste plaatje ben ik weg van... Het kussen, de paraplubak...mooi!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, wat een leuke DIY! Die ga ik zeker onthouden!

    Thanks trouwens voor je tip over Hooked! Maar mijn eigen kleedje is al gemaakt :D M'n moeder heeft het gemaakt met Zpagetti!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag gedaan These happy moments! Ik ga direct even op je blog kijken of je erover hebt geblogd haha :D

    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon