31 januari 2012

Positieve stress + een kleine outfit detail foto

Ik ben een klein, heel klein beetje, 'stressig'. Ik ben met mijn, alweer, laatste week stage bezig (ging echt super snel) en maandag moeten we weer naar school en direct ons (examen)stageverslag inleveren en dan beginnen ook de examens (eindelijk haha).

En vandaag kreeg ik een mailtje van de opleiding waar ik na het Cibap wil gaan studeren, dat de deadline datums voor de intake-assessment (ja iedereen moet een toelatingsexamen doen, spannend!) zijn verplaats met de vraag erbij of ik 16 februari naar de intake dag wil komen waarvan de deadline van de 'thuis' opdracht aankomende dinsdag is :O AH leuk! wat? DINSDAG? NU aankomende dinsdag? Dat waren mijn eerste gedachten haha.

Ik moet de aankomende dagen dus even goed gaan inplannen! Maar ik moet zeggen, het is wel positieve stress, leuke stress als jullie snappen wat ik bedoel haha :)

Daarom nu even een heel simpel blogje en een detail foto van een outfit die ik vorige week aanhad :) Binnenkort vertel ik wel even wat meer over de opleiding en school waar ik straks wil gaan studeren.

Volgen jullie momenteel een opleiding of hebben jullie het mooie papiertje al op zak? :)



8 opmerkingen:

  1. Veel succes met je positieve stress :-)) Gaat vast allemaal goed komen. Te gekke ring trouwens ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUCCES, komt vast goed allemaal! Ben stiekem ook wel erg blij dat ik al weer 2,5 jaar mijn papiertje op zak heb, maar aan de andere kant was mijn studententijd toch ook wel errug gezellig met ook aan het eind van ieder blok dikke stressmomenten ;)! Leuke outfit-foto! Nogmaals succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat ik in juli/augustus kan zeggen dat ik officieel ben afgestudeerd! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jolanda
    Dankje :) De ring is van de Primark

    The Pinkhouseladies
    Ahh 2,5 jaar alweer, lijkt me heel fijn haha! Maar inderdaad, ik zou de gezelligheid ook heel erg missen!

    Olga
    Jij zit dus ook in de examenfase :) Heel veel succes!!

    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg veel succes! Voor welke opleiding doe je toelatingsexamen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg veel succes! Voor welke opleiding doe je toelatingsexamen?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon