7 januari 2012

Nieuwe rubriek • HOME SWEET HOME • Waarom geen kledingrek voor al je mooie kleren en accessoires?

In de nieuwe rubriek HOME SWEET HOME laat ik inspiratie zien voor onze 'home sweet homes'. Van woonkamers, slaapkamers, badkamers en keukens tot items voor in huis zoals deze blogpost over.. kledingrekken.

Ik hou van kleding. Ik moet toegeven.. schoenen, tassen en vooral sieraden doen het ook erg goed ;) Ik hou er vooral van als kleding hangt. Ik heb zelf alles hangend in de klas. Mooi overzichtelijk, handig voor snel kreukelende kleding en vooral makkelijk om een outfit uit te zoeken. Mede daarom hou ik ook van kledingrekken.

Je kunt van een kledingrek ook een echte eye-catcher maken die die lekker opvalt in je interieur maar ook past bij je interieur! Zet je schoenen eronder of een kastje ernaast met sieraden, hang tassen aan je kledingrek! Alles kan. Hier wat leuke voorbeelden.

Liefs, Sharon
Foto's van links naar rechts via: 1. Little Blue deer 2. Sincerely, Jules 3. You have broken the internet 4. Marcus Lawett for Residence 5 en 6. Love aesthetics

Follow my blog with Bloglovin

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het er ook altijd mooi uitzien, behalve bij mezelf (een grote puinhoop haha)

    Vind het overigens wel een nadeel, dat alles open en bloot hangt. Kleding trekt stof aan, en als je iets heb wat zwart is, is het al snel grijs bij mij haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Moet zelf echt eens wat meer aandacht aan mijn kledingrek besteden (in plaats van alles er maar op te gooien haha!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil echt nog een keer zoiets als die 2 laatste foto's, zo'n tak als kledingrek! superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maarah: Ja super leuk he! Zoiets zie ik ook helemaal zitten haha

    Anne: Haha ik ben er zelf ook erg goed in om mijn kleding op een stoel te gooien in plaats van het netjes ophangen.

    Jennifer
    Aan elk voordeel zit een nadeel haha. Maar bij mij valt het wel mee met de stof gelukkig :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon