16 januari 2012

Mijn masking tape collectie tot nu toe

Na mijn blogje van laatst dacht ik 'eens even kijken hoe mijn masking tape collectie er tot nu toe uit ziet'. Dit is mijn masking tape collectie.. tot nu toe.. zeg ik er bij... Ik hou van masking tape! Ik zal binnenkort eens een blogje wijden met leuke DIY ideetjes met masking tape want je kunt er ontzettend veel leuks mee doen! Jullie hebben hier alvast één DIY project die je kunt doen met masking tape.

Trouwens.. wat denken jullie ervan als ik af en toe wat outfit foto's post? Met o.a. leuke kleding en accessoires DIY's?

Liefs, Sharon

Volg mij en The secret is to dream ook via: Twitter, Facebook or Bloglovin'

7 opmerkingen:

  1. Hi Sharon, masking tape is inderdaad ontzettend leuk. Engelpunt verkoopt het volgens mij ook. Greetz Lejo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oww wat leuk he al die tape, ik ben ook al aan het verzamelen :)! Heeel leuk idee om af en toe outfits te bloggen, vind ik altijd errug leuk :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey
    Erg leuk dat tape!!
    En het is ook leuk dat je binnenkort outfits gaat posten!
    ...Maar wat ik me afvroeg was of jullie bekend waren met de lijm: mod podge. Ik zie het heel vaak in amerikaanse DIY, en ik zou het leuk vinden als jullie daar wat over zouden schrijven.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Masking tape is zoooo verslavend!! Zoooo leuk!!! En voor van-alles-en-nog-wat te gebruiken!!
    Lieve groet, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is idd super verslavend!!
    Lijkt mij trouwens erg leuk als je outfit foto's post, en vooral met DIY's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjulliewel meiden! Dan maak ik binnenkort maar eens mijn eerste outfitpost!

    In den Uylenbal
    Ik ga eens even kijken bij Engelpunt!

    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En Anoniem, ja ik lees er de laatste tijd ook heel veel over, het is ook erg leuk! Zal er binnenkort even een blogje aanwijden! Zag dat je mod podge ook zelf kon maken ipv te kopen want het schijnt er duur te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon