14 januari 2012

Mijn laatste kringloopwinkel aankoopjes..

 
Nadat ik dit blogje las over kringloopvondsten, dacht ik Ahh leuk! Ik laat mijn laatste kringloop aankoopjes zien! 

Sinds ik stage loop bij Het GOED kom ik veel vaker thuis met leuke kringloop aankopen. Als ik bezig ben voor een nieuwe etalage en in de winkel loop om alvast wat producten of meubels te verzamelen dan zie je natuurlijk al dat leuks. En ik geef eerlijk toe.. ik moet mij heel vaak inhouden om niet meer te kopen haha

Op de bovenste foto 2 mooie oude lampen en een kleed. De tweede foto een portemonnee en op de laatste foto een heerlijke grote tas en een ketting.

Wat zijn jullie laatste aankopen?

Liefs, Sharon

4 opmerkingen:

  1. Ooooh je lampen <3 Ik ben ook nog opzoek naar zulke alleen ik wil ze graag van emaille

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Mariska en Jennifer! Jennifer ik zou regelmatig kringloopwinkels afstruinen en marktplaats, maar volgens mij doe je dat al haha :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke stageplek heb je :) En mooie vondsten!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon