27 januari 2012

Magneten, waarom maken we die niet zelf? • Do it yourself weekend

Het is tijd voor de tweede do it yourself weekend blogpost! De vorige keer zag je hoe je van twee draad mandjes een industrieel kastje kunt maken en nu een leuke DIY om zelf magneten te maken. Ik kwam deze simpele DIY tegen via Oh crafts. Magneten kun kopen bij hobbywinkels, maar je kunt ook eens kijken op eBay als je een eBay koper bent :)

Kopen jullie trouwens veel op eBay? Ik ben een echte eBay koper! Heb er al van alles op besteld, van sieraden tot onderdelen voor mijn telefoon.

Goed weekend allemaal!

Liefs, Sharon

Volg mij en The secret is to dream ook via: Twitter, Facebook en Bloglovin'

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon