18 januari 2012

HOME SWEET HOME • Wat te doen met je te grote collectie tijdschriften?

Stapels tijdschriften.. ik denk dat meer mensen dit kennen. Weggooien? Nee, want ze komen altijd van pas. Of het nou is om nieuwe ideeën te zoeken, om moodboards te maken voor school of een nieuw project of om te knutselen, de prullenbak in gaat niet gebeuren. Dus.. wat te doen met al die tijdschriften die je niet wilt weggooien? Hier wat leuke ideetjes.

Liefs, Sharon

Kledinghanger met tijdschrift | Hangend op touw aan muur | Tijdschriften op bank | Tijdschriften als salontafelpoten en kastje |

Volg mij en The secret is to dream ook via: Twitter, Facebook or Bloglovin'

2 opmerkingen:

  1. leukleuk :D! Mijn collectie breid ook snel uit, leuke ideetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oocch wat een leuke blog ! Wij zijn alvast fan en volgen je ook op Twitter ! Love it !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon