25 januari 2012

HOME SWEET HOME • Creatieve werkplekken

Ik ben gek op 'creatieve' werkplekken! Een leuke werkplek stimuleert je om te werken, en inspireert, niet geheel onbelangrijk! Zelf ben ik bezig om mijn werkplek slash bureauhoekje te veranderen. Daarom wat heerlijke werkplek inspiratie.

Hebben jullie een fijne werkplek?

Liefs, Sharon

Volg mij ook via: Twitter, Facebook en Bloglovin'
Van links naar rechts: 1 via Transitoinicial 2 via In my house 3 via Pinterest 4 via Jansdotter 5 via 6 via The pursuit of style

8 opmerkingen:

  1. Allemaal mooi.
    Die van mij (in nieuwe huisje) wordt een combi van allemaal denk ik ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke inspiratie. Ik heb helaas geen leuke werkplek mja wie weet komt dat nog ooit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, ik ben dol op werk plekken. Vooral met flinke moodboards erboven en een hoop eye candy. Binnekort gaan we hier de voorzolder opknappen, het is niet groot maar het gaat denk ik wel een tof plekje worden. Ik ben benieuwd naar jou bureau hoekje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas is het niet zo groot hier! maar mocht ik in mijn toekomstige huisje een kamer over hebben dan weet ik wat hier mee gaat gebeuren!:D Lijkt mij heerlijk!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah, kom maar op met ideeën!! Leuk!! "mijn hoekje" is op dit moment wat rommelig (een beetje te) en moet echt even opgeruimd worden. Maar dit zijn wel heel leuke werkplekken/hobbyhoekjes zeg!! 'k Ga morgen aan de slag.. als het ervan komt ;)) Thanks! Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk is dat altijd om de werkplek van andere te bekijken.
    Josine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk die werkplekken ik heb hier ook pas over geblogt! Nu maar hopen dat we ooit allemaal zo'n mooi eigen plekje kunnen creëren.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon