11 januari 2012

7 (nja 9) nieuwe rolletjes voor mijn nieuwe verslaving..

Een aantal weken geleden kreeg ik een heel leuk ingepakt pakketje binnen van Studio Bl-ij. Studio Bl-ij ontwerpt (en verkoopt) papieren cadeautjes waar je blij van wordt. En-of ik er blij van wordt! Met een handgeschreven bedankt kaartje en 7 nieuwe rolletjes tape ben ik al goed op weg naar een nieuwe verslaving die bekend staat onder de naam masking tape, washi tape, decoratie tape en ga zo maar door.

Bl-ij heeft naast de webwinkel ook een winkel in Arnhem. Dus als je in de buurt bent neem dan zeker een kijkje bij al het moois.

En natuurlijk kon ik het niet laten om via Etsy nog twee rolletjes masking tape te bestellen. Het ene rolletje met de dagen van de week erop wil ik gebruiken om planners mee te maken/versieren en om mijn jaaragenda voor volgend jaar (die ieder jaar weer op de planning staat, maar waar het nooit van komt) te maken haha.

Kennen jullie masking tape? En hebben jullie ook al een aardige collectie op je bureau liggen?

Liefs, Sharon

4 opmerkingen:

  1. Ik gebruik het niet maar ik zag laatst een plaatje op internet waarbij ze de toetsen van het toetsenbord met verschillende soorten masking tape hadden beplakt.. Dat zette me eigelijk wel aan het denken want het zag er super leuk uit! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uh, ja... veel rolletjes... en veel stempels... #tweeverslavingen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat is een fijne collectie! Ik ben ook aardig aan het verzamelen, heerlijk spul!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jennifer
    Ja dat heb ik ook haha. Zal er binnenkort even een foto van maken. Ik heb een toetsenbord sleeve (?) en op de spatiebalk en nog her en der wat toetsjes beplakt met masking tape! Lijkt heel leuk :)

    Moosmade
    Ah stempeltjes.. ja die zijn ook zeer zeker interessant haha

    Chrissie en Heidi
    Ja heerlijk spul he! En je kunt het letterlijk voor van alles gebruiken :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon