25 december 2011

Je bent nooit te laat met nog wat last minute kerst DIY projectjes

Gezelligheid, eten, familie en vrienden. Dat vind ik één van de fijnste dingen aan kerst. Gezellig samen zijn en genieten! Gisteren hebben mijn zusje en ik gekookt voor onze ouders. Iets wat we nu al een aantal jaren doen op kerstavond. En natuurlijk willen wij de 'hapjes', nja.. meer de zoetigheid, voor s'avonds, ook zelf maken. Dit keer hebben we een cake-taart gemaakt, chocolade lolly's en bonbons gevuld met slagroom en kokos (zie foto). Of de bonbons wouden lukken was eerst nog even de vraag, maar ze zijn vrij goed gelukt gelukkig, ondanks onze improvisaties haha! Wat gaan jullie allemaal doen deze dagen, hebben jullie vaste 'tradities'? 
En omdat het nooit te laat is om (kerst) decoraties te maken, nog even wat last minute leuke en snelle DIY kerst projecten.

Hele fijne feestdagen iedereen!

Liefs, Sharon

Credit: First 3 pictures via Lokal 54, 4 via Real Simple, 5 via SFgirlbybay , 6 via StyleFiles

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon