28 december 2011

[freebie] Tussen de drukte door • gratis printbare 'to do' lijst

De kerst drukte is weer voorbij en we maken alweer plannen voor oud en nieuw! Tussen alle drukte door gaat ons dagelijks leven natuurlijk gewoon door, daarom in deze blogpost een gratis 'to do' lijst die je zelf kunt uitprinten van House of design blog. Erg handig!

Ik ben zelf een echte lijstjes maker. Voordat ik ergens aan begin maak ik altijd lijstjes met wat ik ga doen. Het maakt niet uit of het om een dagplanning gaat, of een lijst met dingen die ik ga doen voor een project. Altijd maak ik lijstjes! Je ziet makkelijk wat je hebt gedaan, en wat je nog moet doen. Ik ben nogal een chaoot in mijn hoofd, alles vliegt door elkaar heen, ben ik daar mee bezig, dan denk ik al aan het volgende wat ik kan doen, dus het is ook handig om het van je 'af te schrijven'. Zo heb je het op papier staan en kun je het ook niet vergeten.

Ook voor projecten die je niet per direct hoeft te doen maar die je wel in de toekomst wilt uitvoeren, zoals dat ene kastje verven of dat ene knutselproject is zo'n lijst erg fijn.

Ik zou zeggen leef je uit op deze gratis printbare 'to do' lijst. ; )  Klik op de onderstaande afbeelding om naar de download link te gaan. Zijn jullie ook 'to do' lijst makers?

Liefs,
Sharon

5 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik maak ook altijd zulke lijstjes & lijstjes met dingen die ik niet moet vergeten. Alleen nu met het resultaat dat er zo'n 6 a4'tjes op mijn tafel liggen hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo blij dat je weer 'terug' bent! Ik doe meteen weer lekker veel ideeën op haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jennifer, dat komt mij ook heel bekend voor haha. Ik heb ook al een stapel 'to do' lijstjes maar dan staat het in ieder geval op papier en zweeft het niet meer constant door mijn hoofd haha.

    Anne, blij om te horen, daarvoor blog ik :D

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele muur vol post-its soms. Die kan ik dan per blaadje wegwerken. Minder angstaanjagend dan een lange lijst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb jij een leuk blog, ik ga zeker terugkomen! Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon