22 december 2011

Inspiratie, foto prints, websites. Veel leuke nieuwe projecten!


De eerste normale blogpost na lange tijd. En direct wat updates.

• Er is een nieuwe lay-out, jeah!

• Ik (Sharon) ga vanaf nu weer alleen bloggen. Ik miste het bloggen over interieur, werkplekken, ateliers, studio's, slaapkamers, woonkamers, do it yourself projecten, mijn eigen knutselprojecten, etc.. Ik miste het, dat als ik weer wat leuks en inspirerend vond het aan jullie te laten zien (ben een enorme informatie/inspiratie verzamelaar). So, I'm back :)

• En ik ben druk bezig met het voorbereiden om foto's printen van www.sharonvos.com te gaan verkopen (zie bovenstaande foto).
 
• Daarnaast ben ik voor mijn zusje, mijn zusje en mij & mijn moeder en tante een website aan het maken.

Er lopen dus redelijk wat projecten dus ik moet alles goed plannen. Hmm, als we het over plannen hebben, in één van de volgende blogpost een leuke printbare to do / plan lijst? 

In ieder geval in de eerst volgende blogpost nog even wat last minute kerst inspiratie, beloofd!

Liefs, Sharon

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb je updates gemist, kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben heel erg benieuwd, naar de website en je komende blogposts!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon