8 oktober 2011

Hebben jullie de FLOW magazine agenda al gezien?

Gisteren was ik even in de Bruna en zag de FLOW magazine agenda liggen! Super leuk! Hebben jullie de agenda al gezien? Hier een leuk filmpje van de agenda waarin je goed ziet wat het allemaal is want je krijgt namelijk 3 boekjes in een houder. Je krijgt een agenda, en boekje met allemaal (zelfklevende) notitieblaadjes en een boekje met allemaal labels, stickers en ga zo maar door die je in je agenda kunt gebruiken. En dat voor €19,95. Je kunt de agenda via Juffrouw zonder zorgen online bestellen.


Fijn weekend iedereen!


Liefs

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel duur voor een agenda maar het is wel super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Live life glamorous
    Opzich vind ik het wel meevallen. Een 'mooie' agenda kost al snel rond de €10 a €12 euro en hier heb je 2 extra boekjes met allemaal leuke en handige dingen. En dan is de prijs vind ik niet veel :) Maar inderdaad je moet het er wel voor over hebben, maar je krijgt het er dan ook zeker voor terug :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon