22 september 2011

Kleine foto rondleiding in het kamertje in Stellenbosch

Hier is ie dan. Mijn kamertje tot sowieso 31 oktober. Het is een goed kamertje. Ik heb twee bureautjes, een kledingkast, een tweepersoonsbed (jeuj!) en een tv-tje met maar liefst 5 zenders met veel sneeuw haha.

Ik heb de kamer al wat aangekleed, verse bloempjes, wat foto's en kaartjes op de muur geplakt en het rook er wat oud dus heb een geurkaars gekocht, en elke keer als ik nu op mijn kamertje kom ruikt het er heerlijk! Het is nu meer 'mijn' kamertje en het is een fijn plekje om te komen na stage.

Zaterdag is het hier de nationale braai-day (BBQ) en zaterdag avond hebben we een braai bij onze logde. Ben benieuwd!

In onze volgende blog eindelijk onze feest foto's. Hier kun je little sneak peek van ons feestje nog eens bekijken.

Liefs!







2 opmerkingen:

  1. Leuk!!! Ziet er gezellig uit! En...Home is where the Heart is...

    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's! Ziet er heel sfeervol uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon