1 september 2011

Een collage.. maar dan net even anders!

Met deze leuke ideeën kun je je collage een extra boost geven en dan heb je niet alleen een fijne inspiratiebron, maar ook een echte item in huis die opvalt. Vooral het idee met de oude bedbodem als inspiratiebord vinden we super leuk! En het hoeft helemaal niet duur te zijn. Een bezoekje aan de kringloop kan al veel wonderen doen!

Goed weekend iedereen :)

Liefs, ons!

With these ideas you can give your collage an extra boost. Especially the bed base idea we love! Have a wonderful weekend!
Pictures from left to right. 1. Bas base via Boligliv 2. via More design please 3. Via Collage wall 5 & 6. Via Poppytalk 7. Picture from Holly Becker 8. Via Alvhem 9. Via Oracle Fox 10. Via Decor8 11. Wheel via Tattered Angels

7 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tips, superrrr leuk! Dat wiel is ook erg gaaf!

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind jullie blog zo inspirerend! :) echt wauw! Ikzelf volg ook een opleiding in interieur en haal o.a. inspiratie uit jullie blog ,qua stijl ligt die namelijk heel dicht bij de stijl waar ik van hou! dus dankjullie wel daarvoor (nu weet ik dat ik ook eens een collage op een andere manier kan maken dan via photoshop of gewoon op A3 papier hihi) & echt zo vet dat je stage mag gaan lopen in Zuid-Afrika, ik wens je veel succes! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De collage op wiel is inderdaad ook erg gaaf.

    Dankjewel She loves the radio! Leuk om te horen, daarom bloggen we ook haha ^_^

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That'a great way to decorate. I love the idea !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk ter inspiratie deze collages!! Ik vind je blog super leuk om te lezen en omdat ik je blog pas onlangs ontdekt heb, heb ik je gelijk genomineerd voor de Versatile Blogger Award. Check it out at: http://www.livlig-online.com/index.php/versatile-blogger-award/

    Liefs, Maria (www.livlig-online.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon