28 september 2011

ALL YOU CAN SHOP! Doe mee en maak kans op een jaar gratis shoppen t.w.v. €3600

Geschreven door: Sharon
 
Kleren, schoenen & accessoires.. een andere grote hobby van mij. Ik vind het heerlijk om te shoppen (wie niet) en om inspiratie op te doen op voornamelijk mode blogs. Er is zoveel leuks en het veranderd constant. 

Naast dat dit natuurlijk een reclame actie is van Zalando (slim bedacht, je moet namelijk je creatie op je website plaatsen) is het ook wel leuk om mijn kledingstijl te zien. Ik vind het in ieder geval altijd erg leuk om te zien wat voor kleding stijl iemand heeft. Misschien is het wel een leuk idee om af en toe outfits foto's te plaatsen. Wat denken jullie?

& Toen zag ik de wedstrijd bij Zalando (ja inderdaad, van de reclame met de gillende mensen, slimme reclame want iedereen kent Zalando). En ik dacht heel stiekem, dit is mijn kans. Een jaar lang shoppen is de prijs. En dat ter waarde van €3600. 

En ik moet heel eerlijk bekennen dat er super veel leuke dingen op de website staan. En wat heb ik veel pagina's doorgespit om uit eindelijk op deze kledingkast inhoud te komen. En Zalando heeft niet alleen kleding, schoenen en accessoires maar ook laptoptassen en telefoonhoesjes, en er zitten super leuke tussen! Als je dus iets nieuws zoekt, dan zou ik zeker eens kijken op Zalando (en ja dit is mijn eerlijke mening, geen reclame haha). De kast (+bureau) heb ik trouwens getekent met mijn Wacom tekentablet :)

Wat hangt er in mijn kledingkast? Onder anderen een poncho en blazer. Altijd erg handig en makkelijk te combineren. Verder jurkjes en tops die je allemaal kunt combineren met de broek. Vorig jaar droeg ik erg veel donkere kleuren! Waarom? Geen idee. Maar de laatste tijd shop ik gelukkig meer kleur, en ik moet eerlijk zeggen, het lijkt een stuk frisser, in mijn kledingkast en in qua outfit! Daarnaast zie je alleen maar sleehak schoenen. Ik vind hakken altijd erg mooi staan maar op pumps kan ik niet goed lopen, ik krijg namelijk altijd blaren (en niet zulke kleintjes ook) en sleehakken zijn erg stevig en lopen bijna als platte schoenen! Ideaal dus als je niet goed op hakken kunt lopen. En als laatst hangt aan de kledingkast een koptelefoon om bijvoorbeeld muziek te luisteren als ik aan het bloggen en internet shoppen ben ;)

Wat ligt er op mijn bureau? Natuurlijk een telefoonhoesje en laptoptas/hoes met een heerlijk dierenprintje! En aangezien mijn telefoon een tijdje terug is gevallen en het hele beeldscherm in scherven lag wel redelijk handig. Een armband en een ketting. Achter de ketting zit een klein verhaaltje, vandaag was ik een aflevering van SATC aan het kijken en toen zag ik dat één van de meiden een hele mooie ketting om had, en deze lijkt er erg op en is ook nog eens betaalbaar :) En naast de laptophoes een sleutelhanger, lekker lang dus makkelijk terug te vinden in mijn oh zo chaotische tas!

Tot de volgende blog! Fijne week!

Liefs


zalando all you can shop

Kledingkast (van links naar rechts, boven naar onder)
Poncho, Broek, Jurk geel, Jurk beige, Jurk beige lange mouw, Schoenen, Koptelefoon, Jurk luipaard print,
Blazer, Blouse bruin, Jurk print + goud.

Bureau (van links naar rechts)
Telefoonhoes, Armband, Ketting, Laptoptas/sleeve, Sleutelhanger. 


De prijzen
We geven één hoofdprijs en 3 troostprijzen voor deelnemers met een eigen website en een prijs voor facebookers. Dus iedereen kan meedoen!

Prijs #1: Een jaar lang shoppen t.w.v. €3600 vrij te besteden op http://www.zalando.nl
Prijs #2, #3, #4: Een eenmalige voucher t.w.v. . €100 vrij te besteden op http://www.zalando.nl
Facebook Prijs: Onder de Facebookers verloten wij eenmalig een voucher t.w.v. van €300,00 vrij te besteden op http://www.zalando.nl

3 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon