26 augustus 2011

We zijn weer terug! En leuk nieuws, een stage in Zuid-Afrika

Heerlijk, het bloggen gaat weer beginnen! Er zijn weer genoeg leuke dingen om over te bloggen. Maar nu even heel wat anders. Leuk nieuws! Ik (Sharon) ga namelijk een half jaar stage lopen in..... trommel trommel... Stellenbosch, Zuid-Afrika :D Aankomende dinsdag 6 september vertrek ik tot 31 januari 2012 naar Zuid-Afrika.

Vandaag heb ik mijn ticket geboekt! Wat een verschil in de vliegticket prijzen zeg! De prijzen verschillen letterlijk per dag, en om de dag. Ik heb echt heel erg geluk gehad, ik heb een retourtje voor een heel mooi prijsje kunnen boeken. Een mooie meevaller! Eerst ga ik een paar weken in Kaapstad wonen en daarna hopelijk in Stellenbosch tenzij Kaapstad zo goed bevalt.

En nu een leukste.. Ik ga stage lopen bij Just Jack. Just Jack organiseert en decoreert feesten en bruiloften. Iets wat ik heel graag wil leren! En dit mag ik gaan doen in Zuid-Afrika!! Ik heb er ontzettend veel zin in! Al deze foto's en het filmpje in deze blog zijn van Just Jack. Ziet het er niet leuk uit?

En ik blog natuurlijk gewoon door, maar dan vanuit Zuid-Afrika :D Goed weekend iedereen en tot snel!

Liefs
 
We are back on track! First great news, Sharon is going to Stellenbosch, South Africa for an internship. From September till the end of January she will be there. Above some beautiful pictures of here internship. Just Jack, the company she is going to do here internship is organisize events en weddings. So over 2 weeks I blog from South Africa

10 opmerkingen:

  1. Whoo dat is leuk! Geweldig zuid afrika en dan ook nog feesten decoreren!!

    Heeel veel plezier en ik hoop dat je wat blogjes kan maken:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk he :D Ja er komen vanuit Zuid Afrika genoeg blogjes en lekker veel foto's, geen probleem haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt super gaaf!! Heel, heel veel plezier, maak vooral veel foto's :-). 'k Ga binnenkort op vakantie nr Z-A :-)...

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat zal dit een super-ervaring worden! Veel succes en probeer vooral te genieten van alles wat je ziet en meemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow dat is echt super leuk, ik ben jaloers! Maar goede reis alvast en veel plezier:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! Wat gaaf zeg!
    Heb je zelf contact op genomen met dit bedrijf?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjulliewel allemaal voor de leuke reacties!

    En Ja Lian, ik heb zelf contact gezocht met het bedrijf :)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon