5 augustus 2011

Do it yourself visitekaartjes

Visitekaartjes zijn een must als je een bedrijf hebt. Maar ook als je een weblog hebt kunnen ze soms er handig zijn. Het is maar een klein kaartje, maar wel een heel belangrijk kaartje. Het is erg belangrijk dat als je visitekaartjes (laat) maken, dat ze lekker opvallen. En natuurlijk ook bij je weblog passen.

Visitekaartjes hoeven ook niet duur te zijn, want je kunt ze zelf maken. Het vergt wel wat werk, maar dan heb je ook wat. Binnenkort komen er twee DIY stappenplannen om twee soorten visitekaartjes te maken. Daarvoor hebben we net de spulletjes besteld (via Ebay, heerlijke site, daar komt trouwens binnenkort een handleiding van waar we nu mee bezig zijn, hoe werkt Ebay, hoe betalen met paypal etc.)

Trouwens dit is de laatste blog voor de aankomende 2 weken. Waarom? Wij gaan namelijk op vakantie : ) Dus kunnen dan niet bloggen. Iedereen een fijn weekend en tot over 2 weken.

Liefs ons.

Business cards are very important for a company. With one little card you represent your brand. Here some inspiration voor DIY business cards. Because business cards don't need to be expensive.
From left to right: 1. Cards from Aubrey from Oh happy day 2. Homemade business cards from Ethan Martin 3. Unknown 4. Emmi 5. Recycled cards by Fischer Portugal 6. Brown paper cards via Crafting a greenworld 7. Becktesch 8. C.R.A.F.T. 9.           

8 opmerkingen:

  1. Leuk idee! Vooral die naadjes gemaakt met de naaimachine. Ik heb ook nog wel wat mooie stempels.. alleen karton dan nog. Alleen vraag ik me af aan wie ik ze moet geven? Dat vind ik een beetje gek. Misschien moet ik ze heel subtiel op 'leuke plekken' (waarvan ik weet dat mijn 'doelgroep' daar komt) achterlaten..? haha.

    fijne vakantie trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! en ik heb al zo'n voorgevoel dat ik weet welke visite kaartjes je gaat maken :d

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee! Ik had er zelfs nog niet aan gedacht om vititekaartjes te maken ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk die kaartjes! Alleen zou ik niet echt weten wat ermee te doen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een heerlijke blog is dit! Ik ben fan, nu al!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Last days of spring, Je kunt ze inderdaad achter laten her en der, erg leuk idee. Je kunt ze ook aan collega's, familie en/of klasgenoten geven. Maar ze zijn ook handig als je bijvoorbeeld een leuk winkeltje fotografeert, om daar vervolgens over te bloggen, dan kun je het visitekaartje geven aan diegene die in de winkel staat :)

    Dankje Des en de rest :D

    Liefs ons!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon