15 juli 2011

INSPIRATIE: Hangende flessen voor op je feest (of voor in huis)

Misschien heb je het al op een sneak peek foto van ons feestje gezien, hangende flessen. Een trend die we steeds vaker gaan zien. Daarom deze inspiratie foto's om wat leuke ideeën op te doen voor op je feest of bruiloft. Of natuurlijk gewoon voor in je huis? Waarom niet!?

Lovely weekend iedereen!

Liefs ons.

Maybe you saw it on our sneak peek picture from our party, hanging bottles. A trend you see more and more. Therefore these pictures for some inspiratie.
Pictures from left to right: 1. Wedding Kristine + Kent 2 & 3. Via pinterest 4. Katy + Daniel’s Mercury Hall Wedding 5. 6. Bottles on green wall Country Style magazine, March 2011 7. Anthropologie-Inspired Wedding 8. John and Leckie’s Engagement Shoot 9. Marry you me

5 opmerkingen:

  1. Ge-wel-di-ge plaatjes! Ik heb er ook een paar in huis hangen... zo leuk, zo simpel en zo gezellig!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een stel flessen in een oude kist op de tuintafel gezet, staat ook leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon