23 mei 2011

Hoe kun je een feest aankleden met spullen die je in huis hebt?

Ja mijn sweet 21.. Inmiddels al bijna 1 jaar geleden. De tijd gaat snel zeg! Over een maandje wordt ik (Sharon) alweer 22 jaar. Om precies te zijn 21 juni.

En dit jaar ga ik samen met Laura (mede blogger van deze blog en ik) een feestje houden. Dit omdat Laura tegen die tijd haar diploma heeft en ik natuurlijk 22 word! We houden jullie natuurlijk op de hoogte van onze ideeën!

Een daarom nu een terug blik op mijn sweet 21 (zie foto's) en vijf snelle tips om je feest aan te kleden, decoreren, versieren.. hoe je het ook maar wilt noemen.. met spullen die je al in huis hebt!
Van deur tot tafel. Voor mijn sweet 21 heb ik van een oude deur een tafel gemaakt. Ikea opberg doosjes als pootjes, deur erop leggen, en klaar tafel.

Ballonnen. Met ballonnen kun je veel leuke dingen doen. En veel mensen hebben wel ballonnen thuis. Maak een ballonnen boog bij de 'entree' van je feest. Bestel een paar ballonnen met helium, maak er lange linten aan en laat ze zweven tegen het plafond, dit heeft een leuk en gezellig effect. Maak de linten niet te lang en kijk uit dat ze niet te dicht bij kaarsen hangen, dit natuurlijk i.v.m. brandgevaar!

Hangende kandelaars. Heb je leuke kandelaars waar je een lintje aan kunt vast maken? Maak er een lintje aan vast en hang ze aan het planfond (of een een plafondlamp). Nu ook uitkijken dat het lintje niet dicht bij het vuur zit.

Bankmatras. Gebruik (oude) matrassen als zitbank. Lekker veel kussens erop en je hebt een heerlijk plekje.

En last but not least. Kaarsen, VEEL kaarsen. Kaarsen zijn gezellig en knus. En kaarsen zijn altijd goed voor het algemene sfeertje op je hele feest!

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er erg leuk en gezellig uit!

    Wij ( fija en ik, ook blog genootjes) worden dit jaar 25 en zijn 2 dagen na elkaar jarig. En toen ik jou blog las, dacht ik, leuk dan gaan wij ook een feestweek doen en er echt een verjaardagsfeer van maken!

    Fijne week! en bedankt voor het idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave plaatjes!! Die 'ranonkelwand' vind ik amazing! Leuke ideeen, 'k word er helemaal vrolijk van!

    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er echt super gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe ben je aan die prachtige foto gekomen aan de wand??

    GEWELDIG!!!!!!

    mimilovesmimi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So sweet blog!!! I love it!!

    Hugs

    Caterina@LemieScarpeRosa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon