16 mei 2011

Het werd nu weleens tijd om samen iets te ondernemen..

Jeej :D Eindelijk is ie er dan. De nieuwe blog! Met een nieuw lay-out en al! Ik, beter gezegd, WE gaan het anders aanpakken. Nu wordt er vanaf The secret is to dream door twee personen geblogd. Ja, dat zijn wij op de foto ; ) Nu blogt ook mijn beste vriendinnetje, mijn soulmate die zich net als ik helemaal kan vinden in de mooie dingen, de inspirerende dingen, de creatieve dingen en alles daarom heen.

We kennen elkaar dit jaar al 13 jaar. Meer over onze eerste, ja ja, over onze eerste ontmoeting vind je op de 'about us' pagina. En het werd nu weleens tijd om samen iets te ondernemen! Wij kijken er heel erg naar uit om samen te gaan bloggen en jullie leuke en inspirerende dingen te laten zien. Wij hopen jullie ook!

Wat veranderd er precies aan de blog? Eigenlijk niet veel.. De vele DIY projecten blijven natuurlijk! En we gaan vanaf nu ook stappenplan maken voor DIY projecten. De vele inspirerende foto's blijven ook zeker! Maar nu passen we alles toe op het feest gebied. Van aankleding tot fashion. Want Laura, richt zich op The secret is to dream vooral op de mode gebied. En Sharon gaat zich richten op de aankleding van feesten. Maar die ideeën kun je natuurlijk ook toepassen in je eigen huisje : )

We bloggen ook over onze eigen projecten, de dingen die we samen hebben gemaakt, maar ook de projecten die we apart hebben gemaakt en leuk zijn voor jullie.

Liefs, Sharon & Laura

7 opmerkingen:

  1. Good luck meiden! Ben benieuwd:) xxx Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUC6 Meiden.........
    Ziet er goed uit!!!!

    xxxxKUZZZYxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaah yesss eindelijk een update hahaha! Echt superleuk, ik kijk uit naar jullie stukjes <3

    succes he!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi meiden, leuk! Wij ( Heidi en ik ) doen ook samen onze blog. Super leuk om te doen!!
    Succes, groetjes, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk, ik ben zo blij dat jullie eindelijk beginnen.. tijdje op gewacht :D maar het is heel mooi geworden.

    veel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie wel voor de leuke reacties! We zijn eindelijk weer terug haha nu wekelijks blogjes van ons :D

    Liefs, Laura en Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt goed! Ben heel benieuwd, kan vooral niet wachten op de DIY projecten.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon