23 april 2011

1 mei ben ik terug, beter gezegd, 1 mei zijn WIJ terug!

Want The secret is to dream is dan ondergaan aan een metamorfose, een nieuwe blog. Een nieuw groot project waar ik het al eens eerder over had. Samen met Laura, beste vriendin, en degene die ook vaak model staat voor mijn foto's die hier voorbij komen, beginnen wij een nieuwe blog.

1 mei verschijnt de eerste blogpost. En in die blogpost leggen wij ook uit wat er op de nieuwe blog komt te staan! Één ding kan ik je garanderen, nog meer mooie afbeeldingen, inspiratie en foto's! Natuurlijk op interieur/decoratie gebied, maar dan ook op mode gebied.

Een goed weekend & fijne paasdagen iedereen! Tot 1 mei.

Liefs, Sharon

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon