22 maart 2011

Webroll: We heart it - Hou je van inspirerende plaatjes? Dan is dit zeker een must!


Eigenlijk zou vandaag de blog komen met hoe ik mijn visitekaartjes opberg, alleen de foto's staan nog op mijn oude laptop en ik zit nu in de trein met mijn nieuwe laptop. Heel handig dus daarom nu even een andere blogpost. Namelijk Webroll.

In de nieuwe rubriek Webroll laat ik de leukste websites zien die ik tegen kom op internet. Vandaag laat ik jullie www.weheartit.com zien. Een website waar je heel veel inspirerende plaatjes kunt vinden.

Helemaal handig is dat je een account kunt maken en alle mooie plaatjes die je ziet kunt opslaan op je account doormiddel van één klik op het hartje bij de foto. Zo kun je snel en makkelijk de plaatjes op je account bewaren.

Ik gebruik www.weheartit.com veel voor als ik plaatjes moet zoeken over bepaalde onderwerpen of voor een collage of moodboard. In de zoekbalk op de website kun je een onderwerp neerzetten die je zoekt bijvoorbeeld 'workspace' of als je een kleur zoekt 'white'. Ik raad je wel aan om Engelse woorden te gebruiken. Je krijgt dan veel meer plaatjes! Veel plezier met kijken ;)

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Hé hoi, je achter buurmeisje hier :) Ik heb sinds kort ook een blog, misschien wil je een kijkje nemen? blondvsbrown.blogspot.com
    Ik vind jou blog echt super leuk!

    x Murèl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook een weheart it, superleuk! En je kunt je eigen fotos promoten haha :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon