28 maart 2011

Vorige week ontving ik een leuk pakketje, een ' bird' pakket!

 Ongeveer twee weekjes geleden kreeg ik een leuke reactie op mijn blog dat ik de give-a-way die Mireille via Round Robin Notebook verlote had gewonnen. Please handle with care, birds inside! stond er op de envelop. Ik had een leuke bird pakket! Vorige week ontving ik die leuke pakketje in de brievenbus. Een blikken vogel speldje (deze vind ik super leuk), een vogel borduursetje en een leuke illustratie gemaakt door Mireille zelf.

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Och..
    zie dat ie goed geland is!
    Leuk om hem weer even te zien
    nu hij niet meer hier woont.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke birdie spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon