12 maart 2011

Voor later nr.02 ♥ Tweedehands krukjes

Voor het rubriekje 'voor later', laat ik dingen zien die ik alvast verzamel 'voor later'. Voor mijn volgende plekje, geen studentenkamer meer maar een echt 'huisje'. De vorige keer liet ik al een houten schommelstoel zien die ik op de kop heb getikt voor €2. Dit keer zijn het 4 krukjes. Gevonden bij Het goed, een kringloop winkel waar ik vaak leuke dingen tegen kom. Deze krukjes zijn al mooi 'geleefd'. De gebruikers sporen zijn duidelijk te zien, wat bij dit soort krukjes altijd positief is vind ik. De krukjes ga ik verder ook niet verven. Ik laat ze gewoon neutraal, lekker simpel en tijdloos.

Liefs

6 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon