25 maart 2011

Plastic fantastic! Tijdens de binnenkijker fotoproductie bij Stof Enzo dit lieve poppetje gekregen!

 
Voor StyleCookie hebben we bij Hydi van Stof Enzo een 'binnenkijker' fotoproductie gedaan. Die binnenkort natuurlijk op StyleCookie te zien is! Hydi heeft een webshop met leuke zelf gemaakte producten maar ze verkoopt ook stofjes, kantjes en bandjes omdat ze niet alleen maar kant en klare producten wil verkopen en dat creatievelingen ook zelf aan de slag kunnen.

In haar huis vindt je veel mooie Afrikaanse items terug. Van stoffen met Afrikaanse prints en beeldjes tot Afrikaanse sieraden die om mooi gekleurde keramieken vazen hangen. Toen we klaar waren kwam ze als bedankje met dit leuke plastic fantastic poppetje aanlopen. Ongeveer 20 cm hoog. Voor ons allen had ze een plastic fantastic poppetje. Super leuk dus.

Ik zou zeggen kijk eens op haar webshop, je vindt her een mix van Afrikaanse prints tot boerenbont! En vergeet haar blog ook niet. 

Liefs

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk die poppetjes,
    heb ze hier ook!
    Goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh wat een leuk poppetje! Dat hondje in haar webshop is ook leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Sharon,

    Reuze bedankt voor je blog over stof enzo. Ik geniet van je site. Ziet er prachtig uit. Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon